Rabu, 20 Juni 2018

Verminder voedsel veroorzaakt allergie, deze vrouw gratis acne en versla 13 Kg

http://smartdetoxsynergybandung.com/jual-smart-detox-di-cibadak-astana-anyar-kota-bandung/

Verminder voedsel veroorzaakt allergie, deze vrouw gratis acne en versla 13 Kg

 

Acne is ontstoken waardoor mensen er vaak geen vertrouwen in hebben. Het werd ook ervaren door een vrouw genaamd Kristy Huntley. Moeder van vier kinderen die make-upartiest is, is zich onzeker voelen wanneer ze het huis uit moet. Hij schaamde zich zelfs een keer om naar de ander te staren en voelde zich een tiener die de puberteit doormaakte. Kristy's zelfvertrouwen is heel natuurlijk. Omdat acne bijna overal in het lichaam verschijnt, variërend van de handen, dijen, borstkas en natuurlijk het gezicht. Deze huidziekte is geen algemeen voorkomend probleem, maar omdat Kristy ook het Behcet-syndroom beïnvloedde. Behcet is een medische aandoening die chronische ontsteking van de bloedvaten veroorzaakt. Het verstoort zeker zijn werk als visagist. Mijn werk is echt gekweld. Mijn huid is zo slecht dat zelfs de beste make-up ter wereld het niet kan bedekken. Ik ben bang dat mensen naar me zullen kijken en denken, 'je kunt de acne niet eens goed afdekken' en me ontslaan, Kristy behandelt de Mirror-site.

 

Kristy was gefrustreerd omdat de medicijnen en crèmes van veel artsen niet hielpen te genezen. Daardoor vermindert hij activiteiten buitenshuis. Tot op een dag besloot Kristy om een ​​allergietester te kopen. Een eenvoudige tool die allergieën test door middel van bloedmonsters onthult of Kristy gevoelig is voor gluten, tarwe, gist, eieren en koffie. Op basis van de resultaten van de test probeerde Kristy het voedsel te vermijden. Onverwacht is deze methode gunstig voor veel gezondheidsinstellingen. Omdat niet alleen acne geneest, daalt Kristy's gewicht ook tot 13 kilogram. Een urgentie is iets dat nooit in je opkomt. Dat is belachelijk. Ik denk niet dat het de huid zal aantasten. Artsen bevelen het ook niet aan, zei Kristy. Vrijheid van acne en gewichtsverlies zou Kristy meer vertrouwen geven. De 32-jarige vrouw durfde zelfs in de wereld van het modelleren te duiken. Een agentschap heeft ook aangeboden om op de catwalk te rennen. Momenteel wordt Kristy gevraagd om het plus-size model van het Rubenesque Effect-project. Ik heb nog steeds een gek figuur dat ik leuk vind, maar nu herwint ik mijn vertrouwen. Eerder heb ik de camera altijd vermeden, maar nu staat mijn vroegere ik voor hem. zegt Kristy. (ami / ami)

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar